Tuesday, June 16, 2015

Terima kasih ya masih lagi tetap order TonyMoly Liptint dengan #CottonFluffJapan walaupun ada insiden parcel tak dapat. Ini adalah antara kes ke-tidak-sampai-an parcel pada destinasi sepatutnya. Pihak #PosMalaysia #Poslaju dah kenapa? (>_<) Alamat lengkap siap number phone, number phone saya pun ada. Kalau masalah di pihak Jepun sini, kejap je parcel akan return back to me utk di selesaikan masalahnya. Nak kata SOP Pos Malaysia tak selaras ke nak kata masalah kejujuran staf ke, saya pun tak tau nak komen. Sedihla cenggini #CottonFluffJapansCustomer #ShopfromJapan #PersonalShopperinJapan #sayajualbarangJepun #sayajualmakeupJepun #sayajualmakeupKorea #sayajualservisPersonalShopperinJapan #OriginalItemsOnly


via Instagram http://ift.tt/1Tprb2P

No comments:

Post a Comment